האאודי RS e-tron GT Performance: חווית נהיגה חשמלית מרהיבה עם ביצועים שמזעזעים את האספלט

האאודי RS e-tron GT: החזקה והמהירה יותר

שדרוג משמעותי לדגם החשמלי

האאודי RS e-tron GT Performance החדשה מציגה שדרוג מהותי בהשוואה לדגם הקודם. מדובר בשדרוג שמעצב מחדש את היבטים המרכזיים של הרכב, ובמיוחד בתחום הביצועים. במהלך תקופת הזמן שחלפה מאז ביצענו את הבדיקה הקודמת של ה-e-tron GT, רכב זה הוכרז כלא מושלם ואילץ את הנהגים להתמודד עם מגבלות מסוימות, בעיקר בתחום הטווח.

עיצוב ושדרוגים פנימיים

במבט ראשון, העיצוב החיצוני של ה-RS e-tron GT לא השתנה הרבה, כאשר השינויים מתמקדים בעיקר בעיצוב הפגושים והחצאיות הצדדיות. הרכב עדיין נשאר מרהיב ויוקרתי, מה שמושך מבטים גם בגרמניה. פנים הרכב שומר על עקרונות התכנון הקודמים, אך מציע שינויים מינוריים במערכת המולטימדיה ובמסכים. התמחות עיצובית זו לא פוגעת מתוך התחושה שהרכב ממשיך להיות מכונית ספורטיבית.

ביצועים וביצועים מרשימים

לאחר העדכון, האאודי RS e-tron GT Performance מציעה פי שניים עד 843 כוחות סוס. היכולת להאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-2.5 שניות הופכת אותה לאחת המכוניות המהירות בשוק. המנוע החשמלי מציע מומנט מיידי, ובשילוב עם הנעה כפולה, ההצעה היא חוויית נהיגה של כוח בלתי נגמר.

שיפור בתחום הטווח

סוללה חדשה בגודל 97 קוט"ש נטו מספקת שיפור ניכר בטווח. בעוד שהדגם הקודם היה זקוק לטעינה לאחר 250-300 ק"מ, הגרסה החדשה מבטיחה מצליח לנסוע 592 ק"מ בין טעינות. הערות מהשדה מצביעות על הכשרון לסיים נסיעות ארוכות בכבישים המהירים.

חוויית נהיגה

ה-RS e-tron GT נוקטת בגישה של יציבות נתיבית תוך סיבובים, כאשר המתלים מדגם Air Suspension שומרים על אחידות הגוף. ההגה מדויק בעוד שהוא מציע תחושת התקשורת בין הרכב והנהג. כאמור, ההתנהגות בכבישים המפותלים מרשימה, אם כי הבלמים עשויים להרגיש קלים מדי כאשר מדובר על הפעלת כוחות מרובים.

סיכום

האאודי RS e-tron GT Performance מספקת חווית נהיגה ס спорта, עם ביצועים מרשימים, טווח שודרג ויציבות גבוהה על הכביש. אם אתם מחפשים רכב ספורטיבי חשמלי עם יכולות על, דגם זה הוא בהחלט בחירה אטרקטיבית, אם כי יתכן שתצטרכו להתמודד עם אתגרים בעיר, כמו חניה ברחובות הצרים

Scroll to Top