דילוג לתוכן

קטגוריות נבחרות

מרכז ביג פאשן גלילות נפתח: מהלכים אסטרטגיים וחשש לקניונים הסובבים

2025-02-27 05:50:00

מרכז ביג פאשן גלילות החדשה נפתח עם השקעה של 2.7 מיליארד שקל

פתיחת מרכז קניות גדול

מרכז ביג פאשן גלילות, שכולל שטח מסחרי של כ-44 אלף מ"ר ועוד 75 אלף מ"ר של משרד, יפתח השבוע בהשקעה של 2.7 מיליארד שקל. המנכ"ל חי גאליס מתאר את המתחם כיותר מקניון רגיל: "אנחנו לא קופסה עם מזגן", הוא מדגיש, והוסף שהמרכז תוכנן כשני רחובות עירוניים המקבילים זה לזה, עם שלוש כיכרות מרכזיות המחברות בינהם.

שפע חנויות ומותגים

במרכז יפעלו כ-160 חנויות דגל של מותגים בינלאומיים וישראלים, כאשר קבוצת זארה תתפרס על השטח הגדול ביותר, 7,000 מ"ר, עם חנות גדולה במיוחד בגודל 4,800 מ"ר. בין החנויות החדשות ניתן למצוא גם את OYSHO, חנויות נוספות של קבוצת פוקס ומותגים אחרים.

חנויות בולטות במתחם

  • קבוצת זארה: 7,000 מ"ר
  • קבוצת פוקס: 6,000 מ"ר
  • קבוצת פקטורי 54: 4,500 מ"ר
  • H&M: 4,000 מ"ר

חנויות מזון

במתחם הוקצו יותר מ-5,000 מ"ר למתחמי מזון, כולל שייק שאק, אהרוניס צ'יקן של השף ישראל אהרוני, ומטעמים נוספים.

השפעות על שוק הקניות

פתיחה זו נחשבת לאירוע משמעותי בשוק הקניות בישראל. דוד תמים, בעלים של חברת הייעוץ צ'מנסקי בן שחר, צופה כי הפדיון החודשי יעמוד על 100-150 מיליון שקל. זו עשויה להיות תחרות בעדכנית נגד מרכזים אחרים, כמו קניון רמת אביב, וסביר שהקניונים בסביבה ירגישו את השפעת המעבר של קוני המעבר אל ביג פאשן.

תחרות עם קניונים קיימים

גאליס טוען כי רוב הקניונים שהתמחו בהם הם בני 25-30 שנה ואינם מספקים חוויית לקוח מספקת בהשוואה למתחם החדש. המטרה היא להעניק תחושת רחוב ולאו דווקא לקניון מסורתי.

מסקנות והערכות שוק

השוק מתכונן לעדכן את דרכי השיווק והמכירות בעקבות פתיחת המתחם במטרה למשוך לקוחות ממוקדים שחדשים בשוק. הכוח המסחרי של קבוצות הבולטות במתחם מעניק להן יתרון מול הקניונים, אך גם תובנות לגבי התנהלות משותפת לשם שיפור חוויית הקנייה.

אמצעים ושירותים נוספים, כמו חנויות גדולות ומגוון רחב של מוצרים, מבטיחים חוויות קנייה שונות ובסיס לקניות משתלמות לקהל רחב.

תגיות

#מרכזקניות #ביגפאשןגלילות #מסחר #שירותים #מותגים #קניונים #זארה #פוקס #חוויתלקוח #קניות #ישראל

שיתוף

מאמרים

רוצה לפרסם אצלנו ? הצעת מחיר?

Scroll to Top