רמי לוי נכנס לשוק האופנה עם מעילים במחיר חסר תקדים
יבוא בלעדי של מותגי אופנה
בזמן שחנויות המרכולים הגדולות מוצאות דרכים לחדש את המגוון שהן מציעות ללקוחותיהן, רשת 'רמי לוי שיווק השקמה' בחרה להפתיע את השוק עם יבוא בלעדי של שני מותגי אופנה עולמיים. הרשת החלה למכור מעילים מקוריים של קלווין קליין וטומי הילפיגר במחיר של 289.90 שקל בלבד ליחידה, מה שמהווה הזדמנות אטרקטיבית עבור לקוחות לקראת החורף הקרב.
התנסות קודמת עם מותג האופנה
זהו לא המהלך הראשון של רמי לוי בתחום האופנה. בחודש מאי, הרשת הציעה חולצות של טומי הילפיגר במחיר של 159.60 שקל, וזכתה לתגובה חיובית מהלקוחות. מהלך זה מוכיח את רצונה להרחיב את המגוון המוצע במדפים, מעבר למוצרים מסורתיים בתחום המזון.
תחרות בשוק האלקטרוניקה
בתוך כך, בשבוע האחרון הצליחו רשתות המתחרות 'ויקטורי' ו'אושר עד' לתפוס את תשומת הלב עם ייבוא מקביל של האייפון 17. 'ויקטורי' מכרה את המכשיר במחיר 2,899 שקל לדגם הבסיסי, נמוך ב-100 שקל מהמחיר שהציעה 'אושר עד'. תורים ארוכים נוצרו בשתי הרשתות, והציפייה היא לראות האם רשת נוספת תצטרף בקרב על הלקוחות עם הצעת מחיר תחרותית.
האם רמי לוי יצדיק את הציפיות?
עם הכניסה הצפויה של רשת גדולה נוספת לשוק ה-iPhstart, השאלה אשר עולה היא האם רשת רמי לוי תאחז גם היא באפשרות להציע את המכשיר במחיר נמוך יותר. זמן קצר יגלה אם הרשת תשתף פעולה עם הטרנד או תשמור על גישתה הייחודית במכירת פריטי אופנה.
מגוון המוצרים המיוחדים והשירותים שמציעה רשת רמי לוי, משקפים את הרצון שלה להתרחב מעבר למזון, ולספק ללקוחות חוויית קנייה מגוונת ומפתיעה.