2025-03-23 08:29:00
עם שם מבלבל וסוליה מוזרה, ON רוצה להיות האפל של נעלי הריצה
התמקדות בשוק נעלי הריצה
המותג ON, שנוסד בשוויץ, מבקש להפוך לשחקן מרכזי בשוק נעלי הריצה העולמי. לאחר שהצליח להיכנס לשוק בשנת 2010 עם טכנולוגיית הסוליה הייחודית שלו, המותג מכוון כעת להרחיב את נוכחותו, ולחזק את המותג שלו באופן דומה לזה של חברת אפל.
טכנולוגיית הסוליה של ON
הסוליה של נעלי ON מתבטאת במבנה מיוחד שמאפשר למשתמשים להרגיש קלילות ויציבות בזמן הריצה. המוצרים מצוידים בטכנולוגיית הענן (CloudTec) שהמציאה החברה, אשר מספקת איזון בין הקפיצה לריפוד, ובכך מאפשרת לרצים להרגיש נוחות מרבית במהלך הפעילות.
אסטרטגיה שיווקית חדשה
במסגרת המאמץ לייעל את המותג, ON מתכוונת להשקיע יותר בשיווק דיגיטלי ובפרסום ברשתות החברתיות. המותג מתכנן לגייס שגרירים מקצועיים וספורטאים על מנת להציג את יתרונות המוצרים ושמירה על קשר ישיר עם הקהל.
התמודדות עם תחרות
כחלק מהאסטרטגיה, ON מתמודדת עם התחרות ההולכת וגוברת מצד מותגים אחרים בשוק נעלי הריצה. על מנת לשמור על מקומה, המותג מתכוון להשקיע בפיתוח מוצרים מתקדמים ולתת מענה לצרכי הלקוחות.
סיכום
אם ON תצליח לממש את תוכניותיה, ייתכן שהיא תהיה לא רק שחקן מרכזי בשוק נעלי הריצה, אלא גם תאמת את שאיפותיה להפוך למותג נוכח כמו אפל בעולמות הספורט.
תגיות
#נעליריצה #ON #שיווקדיגיטלי #חדשנות #טכנולוגיה
7 מחשבות על “נעלי הריצה: ON רותמים עיצוב מופרע כדי להפוך למובילים בשוק הסטייל והנוחות”
נראה מדהים! העיצוב באמת מרשים 👟
יעילות ועיצוב מדהימים! 👌🏼
יש פה עבודת אמן אמיתית! 👏🏼
הן באמת יפות ומרשימות! 👟
העיצוב שלהם באמת מופלא! 👌🏼
מעצבת מופלאה של נעלי ריצה! 👟
הנעליים האלו נראות מדהים!
סגור לתגובות