דילוג לתוכן

קטגוריות נבחרות

לגו מדווחת על צמיחה של 13% בהכנסות, משיקים שיתופי פעולה עם נייקי ופורמולה 1 להשגת רלוונטיות מוגברת בשוק הצעצועים

2025-03-12 10:32:00

עלייה מרשימה בהכנסות למותג לגו בשנת 2024

הכנסות וגידול בשוק

יצרנית הצעצועים הדנית לגו דיווחה על הכנסות של 10.8 מיליארד דולר בשנה שעברה, מהווה עלייה של 13% בהשוואה ל-2023. ההכנסות עלו מ-65.9 מיליארד קרונה דנית (9.66 מיליארד דולר) ל-74.3 מיליארד קרונה (10.8 מיליארד דולר). מנכ"ל החברה, נילס כריסטיאנסן, ציין כי החברה נהנתה מאיצים חיוביים, במיוחד בשוק האמריקאי, והדגיש כי "סיימנו את השנה במצב טוב ואנחנו ממשיכים לחוות את התנופה גם לקראת 2025".

התרחבות בפיתוח מוצרים דיגיטליים

לגו ממשיכה לחקור שווקים חדשים באמצעות הרחבת היצע המוצרים שלה. החברה השיקה קווים חדשים שכוללים ערכות בוטניות, המתאימות במיוחד לנשים ונערות, והחלה לפתח משחקים דיגיטליים תוך שמירה על קשרים עם מותגים ידועים כמו נייקי ופורמולה 1. כריסטיאנסן מהדף כי המטרה היא ליצור חוויה "היברידית" המשלבת בין חוויות פיזיות ודיגיטליות, בהתחשב בפופולריות הגוברת של משחקי מחשב בקרב צעירים.

שיתופי פעולה ושמות מותגים

לגו מתכננת להשיק השנה מוצרים חדשים בשיתוף פעולה עם נייקי ופורמולה 1, ובחברה מתעניינים ביצירת שיתופי פעולה נוספים. כבר היום, החברה פיתחה מספר משחקי מחשב תוך כדי שימוש בשותפויות עם חברות כמו פורטנייט.

השקעות והתרחבות תפעולית

בנוסף, לגו הגדילה את ההשקעות שלה במפעלים חדשים, כולל מוקדים בארה"ב ובוייטנאם. עם זאת, כריסטיאנסן הבהיר כי אין תוכניות להאיץ את הבנייה של המפעל בוירג'יניה, גם לאור המכסים המתוכננים על ייבוא ממקסיקו. הוא ציין "אני לא שכב ער בלילות בדאגה בגלל המכסים על מקסיקו", והדגיש את החשיבות בשמירה על רלוונטיות המוצר והמותג.

סיכום

לגו מצליחה לשמור על צמיחה למרות אתגרים בשוק הכללי, וממשיכה להגדיל את נתח השוק שלה על ידי פיתוח מוצרים חדשניים ושיתופי פעולה אסטרטגיים עם מותגים נוספים.


תגים: לגו, הכנסות, צמיחה בשוק, משחקים דיגיטליים, שיתופי פעולה, נייקי, פורמולה 1

שיתוף

רוצה לפרסם אצלנו ? הצעת מחיר?

מאמרים

Scroll to Top