איך לשפר את שיעורי ההמרה בחנות המקוונת שלך: המדריך המלא להוספת סמלי אמון לעמודי תשלום בוורדפרס

כיצד להוסיף סמלי אמון לעמודי התשלום ב-WordPress (ולהגדיל את המכירות)

הקדמה

ההצלחה של חנויות מקוונות תלויה לא רק במוצרים המוצעים, אלא גם ברמת האמון שהן מצליחות לבנות עם הלקוחות. כאשר מבקרים לא בטוחים באמינות האתר, הם עשויים לעזוב את עגלת הקניות לפני סיום הרכישה. אחד הפתרונות להגדלת האמון הוא השימוש באותם סמלי אמון. מחקרים מראים כי יישום סמלי אמון בעמודי התשלום יכול להגדיל את שיעור ההמרות באחוזים משמעותיים.

מה הם סמלי אמון?

סמלי אמון הם אללמנטים חזותיים שמסייעים להראות ללקוחות שהאתר בטוח ואמין. סמלים אלו כוללים, בין היתר, "תשלום מאובטח", "החזר כספי", "מוכר מאושר" ועוד.

יתרונות השימוש בסמלי אמון באתר שלך

כאשר הלקוחות מרגישים שהאתר בטוח, הם נוטים לבצע רכישות נוספות. היתרונות כוללים:

  • הפחתת עזיבת עגלות: סמלים אלו מבטיחים ללקוחות ששאיפה לאבטחת מידע.
  • הגברת המרות: סמלי אמון יכולים להוביל לשיעורי המרות גבוהים יותר.
  • בניית אמינות: הופכים את האתר למקצועי יותר.

סוגים שונים של סמלי אמון

ניתן למצוא מגוון סמלים שיכולים לשפר את האמינות של החנות שלך. לדוגמה:

  1. סמלי תשלום מאובטחים: מצביעים שהאתר משתמש בהצפנת SSL.
  2. סמלי פתרונות תשלום מובילים: כגון פייפל או סטריפ.
  3. סמלי כרטיסי אשראי: מראים ללקוחות אלו כרטיסים הם יכולים להשתמש בהם בביטחון.

שיטות להוספת סמלי אמון לעמודי התשלום ב-WordPress

שיטה 1: הוספת סמלי אמון מותאמים אישית

באמצעות קוד מותאם אישית אפשר להוסיף סמלי אמון לעמודי התשלום ב-WooCommerce. ניתן להשתמש בתוסף WPCode על מנת להוסיף את הקוד בקלות מבלי לשבור את האתר.

שיטה 2: הוספת סמלי אמון דרך תוסף

תוסף כמו FunnelKit מאפשר הוספת סמלי אמון לעמודי התשלום בקלות רבה. באמצעות תבניות מוכנות מראש מדובר בפותר ידידותי למשתמש שלא מצריך ידע טכני.

שיטה 3: הוספת סמלי אמון למוצרים דיגיטליים

אם אתה מוכר מוצרים דיגיטליים, ניתן להוסיף סמלים באמצעות תוסף WPCode המציע מיקומים ייחודיים לעסקאות דיגיטליות.

טיפים נוספים לשימוש באמון חברתי

  • התאמת עיצוב: סמלי האמון צריכים להשתלב עם עיצוב האתר מבלי להיות מגושמים.
  • ניסוי ושיפור: כדאי לבדוק אילו סמלים עובדים הכי טוב עבור קהל היעד שלך.

ביצוע הפעולות השונות להוספת סמלי אמון יכול לשפר את חווית הלקוח, להפחית נטישת עגלות, ולהגביר מכירות באופן משמעותי.

תגיות

  • סמלי אמון
  • WooCommerce
  • אבטחת מידע
  • טיפים לשיפור מכירות
  • חנויות מקוונות

Photo Credit: Freepik

16 מחשבות על “איך לשפר את שיעורי ההמרה בחנות המקוונת שלך: המדריך המלא להוספת סמלי אמון לעמודי תשלום בוורדפרס”

  1. זה נראה מאוד מעניין, אשמח לנסות את זה בחנות המקוונת שלי!

  2. שרון נוימן

    תודה רבה על המדריך המעולה, אני מתרגשת לנסות את זה בחנות המקוונת שלי!

  3. אני בטוח שהמדריך יעזור לי לשפר את החנות המקוונת שלי, תודה רבה!

  4. אורית ברקן / Orit Barkan

    תודה רבה על המדריך המפורט והשימושי, אשמח לנסות את זה בחנות האינטרנט שלי!

  5. Nathaniel Abramson

    זה נראה מאוד מעניין, אני בטוח שזה יסייע לי לשפר את החנות המקוונת שלי!

כתיבת תגובה

Scroll to Top