סקר חדש של OmniActive Health Technologies חושף מגמות בריאות קוגניטיבית
מגמות מרכזיות בסקר חדש
OmniActive Health Technologies פרסמו סקר חדש המציע תובנות חשובות שיכוונו את פיתוח המוצרים הבריאותיים בעתיד בהתבסס על צרכים משתנים של הצרכנים. קרטיקה גופטה, ראש מחלקת השיווק הגלובלי בחברה, השתתפה בשיחת NutraCast כדי לדון בתוצאות הסקר, אשר חשף כי בצפון אמריקה קיימת עלייה בגובה העדפת הצרכנים על בריאות נפשית, אנרגיה מנטלית, קוגניציה, ניהול שינה וניהול מתח.
שלבי גישה לבריאות קוגניטיבית
גופטה הסבירה כי הצרכנים ניגשים לבריאות קוגניטיבית בשלושה שלבים: מניעה, הקלה ושיפור. היא הדגישה את ההבדלים הקריטיים בין קבוצות גיל שונות ואת הצורך בפתרונות ממוקדים. במיוחד, גילאים צעירים מדגישים דאגות בנוגע למתח, חרדה ואיכות שינה.
הבדלים מגדריים
בהתמקדות במגדר, גופטה ציינה כי נשים נותנות עדיפות לאנרגיה מנטלית בעוד שמגברים נוטים להתמקד יותר בבריאות הלב. השיחה נגעה לנוף המשתנה של בריאות קוגניטיבית, תוך הערה על המעבר מדאגות לגבי זיכרון לצורך רחב יותר של יכולת התאמה קוגניטיבית.
דרישה לפתרונות מקיפים
גופטה הדגישה את הדרישה המיידית לפתרונות מקיפים שיתמודדו עם האתגרים הללו, במיוחד עבור גיימרים, שמייצגים חלק מהותי משוק התמיכה הקוגניטיבית. היא ציינה: "אנשים לגמרי עוסקים בגיימינג ויש צורך שעדיין לא קיבלו מענה, כי גיימינג מקוון דורש פתרונות בריאותיים במגוון תחומים."
תובנות נוספות
גופטה הוסיפה כי בעשור הקודם, הדאגה המרכזית לגבי בריאות קוגניטיבית הייתה זיכרון – סוגיה הנותרת חשובה בגילאי 40 ומעלה. "אבל העובדה שמבוגרים צעירים מודעים ליתרונות קוגניטיביים ומחפשים פתרונות לשיפור גמישותם, קבלת החלטות ותפקודים ניהוליים – זוהי בהחלט יכולה לשקף שינוי."
לסיכום
לשמוע עוד על המגמות בחשיבה קוגניטיבית ועל השקות חדשות שצפויות בשוק, ניתן להאזין ל-NutraCast. אם אתם נהנים מההאזנה לפודקאסט, אתם מוזמנים להשאיר ביקורת. ניתן להירשם בפלטפורמות כמו אפל, אי-הארט, ספוטיפיי או בכל מקום בו אתם מקשיבים לפודקאסטים